dimecres, 11 de setembre del 2013

LLUÍS VIVES: HISTÒRIA D'UNA ESCOLA DE BARRI (VÍDEO)

Bona nit a tothom!

Avui, quan falten només unes hores per donar la benvinguda a un nou curs, volem deixar-vos un regal que confiem que us agradi.

Es tracta d'un vídeo amb el qual volem explicar quina ha estat la evolució de la nostra escola mitjançant una recopilació de fotografies. Aquest vídeo va adreçat a tothom: als antics alumnes, que volen veure com és ara la seva vella escola; al alumnes d'ara, per tal que coneguin com era abans; i a tots aquells que d'una altra manera posen o han posat el seu petit gra de sorra per tal que la NOSTRA gran escola sigui com ara la coneixem.



Salutacions i bon inici de curs!


2 comentaris:

  1. Hola !!!!!

    Buen regreso al cole !!!!!

    Os ha quedado un vídeo de lo mas emotivo muy recomendable para todos los que quieran conocer un poco mas el colegio a donde van nuestros hijos y , aunque no es mi caso, seguro fuisteis vosotros y os traerá muchos recuerdos.

    Yo, por mi parte, lo voy a recomendar a todo el que me pregunte por el cole de mi hija !!!!!

    ResponElimina
  2. Sóc ex alumne. Vaig entrar en el curs 1959-60 i vaig sortir amb 2º de batxiller directament a treballar amb 14 anys i una setmana.
    I el que vaig aprendre, i molts records: llibre de notes, diplomes, etc... encara ho conservo. Gràcies pel vídeo i el blog.
    Records: Srta. Paquita, Sr. Ballester, Sr. Rigau, Sr. Escudero, Sr. Gómez, Sr. Torrens, Sr. Martín i Sr. Domingo i al bidell Sr. Serrano, entre uns altres

    ResponElimina